Szállítás

Vásárlóink a webáruházban megrendelt termékekhez a GLS Futárszolgálat segítségével, GLS csomagpontokon vagy FOXPOST automatákban történő átvétellel juthatnak hozzá. Raktáron lévő termékek kiszállítására a rendelés visszaigazolásától számított 2-5 munkanapon belül kerül sor. Raktáron épp nem lévő, vagy kizárólag rendelésre beszállított termékek esetében a várható kiszállításról e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk a vásárlót. Szállítási díjainkról a rendelés rögzítése közben a rendszer nyújt pontos tájékoztatást. Cégünk kizárólag webáruházként üzemel, üzlettel, bemutatóteremmel nem rendelkezünk.

Szállítás Futárszolgálattal

A csomagok kézbesítését szerződött partnerünk, a GLS Hungary Kft. végzi. Miután a csomagot átadtuk a futárszolgálatnak, e-mailes tájékoztatót küldünk Önnek.

Emellett a futárszolgálat a megrendelt csomag érkezése előtt e-mailben is értesíti Önt a várható kiszállításról. A kézbesítésre a feladást követő munkanapon, 8-17 óra között kerül sor.

Fontos, hogy olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben reggel 8:00 órától délután 17:00 óráig Ön, vagy az Ön által meghatalmazott személy át tudja venni a küldeményt. Amennyiben az első alkalommal ez meghiúsul, úgy a futárszolgálat a kézbesítést még egy alkalommal megkísérli. A második meghiúsult kiszállítást követően, a csomagot a futárszolgálat visszaküldi a feladónak, visszaszállítási díj felszámítása mellett.

Megrendelő mulasztása miatt át nem vett csomagok esetében a felmerülő szállítási költségeket a megrendelőre terheljük.

Harmadik alkalommal történő szállításra akkor kerülhet sor, amennyiben a megrendelő a termék vételárát, valamint az addig felmerülő plusz szállítási költségeket átutalja feladó bankszámlaszámára.

Kérjük, hogy az átvett termékeket mindenképpen ellenőrizzék a csomag átvételekor, és amennyiben hibát, sérülést tapasztalnak, vetessenek fel jegyzőkönyvet és keressék ügyfélszolgálatunkat. Ellenkező esetben nem áll módunkban a reklamációt elfogadni.

Amennyiben a csomag kézbesítésével kapcsolatosan probléma merül fel, kérjük hívja a 7-20 óráig elérhető GLS Call Centert az alábbi telefonszámon: +36 29 88-67-00

Kérjük,hogy amennyiben nagyobb méretű terméket, pl.rágcsáló ketrec, kalitka vásárol, válassza a GLS Futárszolgálattal történő házhozszállítást, mivel az ilyen csomagok mérete az átvevőhelyre/automatába kézbesítést nem teszi lehetővé.

Szállítás csomagpontra, csomagautomatába

GLS CsomagPontok/GLS Automaták

A kosárban (amennyiben a termékek összsúlya lehetővé teszi) kiválaszthatja a GLS átvevőhelyére történő kézbesítést.

Az átvevőhely-keresőben keresse meg az Önhöz legközelebbi átvevőhelyet. Országosan több mint 1000 GLS CsomagPont áll rendelkezésre a csomag átvételére.

A csomag feladását követő munkanapon, a GLS Futárszolgálat közvetlenül az Ön által megjelölt CsomagPontba szállítja ki a csomagot, ahol Ön azt az Ön számára legkényelmesebb időben át tudja venni.

A csomagleadás időpontjáról SMS értesítést kap. A CsomagPontba való leadástól számított 5 munkanap áll rendelkezésére a csomag átvételére, érvényes személyi okmány bemutatásával.

Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A második és negyedik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

GLSAutomatába történő feladás esetén a feladható maximális csomag mérete: 42 cm magas * 51 cm mély* 39 cm széles, csomagolással együtt. A maximális csomagsúly pedig 20kg lehet, beleértve a csomagoláshoz használt doboz/csomagolóanyag súlyát.

A GLS CsomagPontok és CsomagAutomaták listáját itt találja:

https://gls-group.com/HU/hu/depo-csomagpont-kereses

Alap díjszabás 1290 Ft.

FOXPOST csomagautomaták

A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek. Rendeléskor válassza a “FOXPOST csomagautomata” opciót, majd a megjelenő keresős legördülő menüben válassza ki az Ön számára ideális csomagautomatát.

Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1-2 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átvehető a csomag.

Fontos: az automatáknál csak bankkártyás fizetés lehetséges!

A csomag maximális mérete csomagolással együtt 60x36x61 cm (XL méret), maximális súlya 25 kg (csomagolással együtt) lehet.

Az automaták listája és további információ: https://www.foxpost.hu/csomagautomatak

Alap díjszabás 1390 Ft.

Ha törékeny terméket tartalmaz a rendelés, egyszeri felár kerül felszámításra, melynek értéke 690 Ft

Foxpost csomagautomatába történő kiszállítással legtöbb termékünk kérhető.
A következő termékek NEM küldhetők Foxpost csomagautomatába:

– rágcsálóketrecek (kivéve a maximum 30 cm hosszú hordozó ketrecek)

-madárkalitkák

– 60cm-nél hosszabb termékek (így pl. a legtöbb fénycső, 3D háttér, műanyag tető, ketrec vagy kalitka stb)

-üvegből készült termék (akvárium, terrárium, más üvegedények)

– lapra szerelt akvárium bútorok

– egyéb különösen érzékeny, vagy különleges szállítási kezelést igénylő termékek

 

Szállítási díjaink

Átvétel csomagponton vagy csomagautomatában:1290 Ft-tól
Házhozszállítás futárszolgálattal:1590 Ft-tól
Utánvétes fizetés esetén felszámolt extra díj:500 Ft

Szállítási díjainkat a csomag súlyának függvényében sávosan határoztuk meg:

Házhozszállitás GLS Futárszolgálattal:

0 – 5 kg: 1590 Ft

5 – 10 kg: 1990 Ft

10 – 20 kg: 2290 Ft

20 – 30 kg: 2990 Ft

30 – 40 kg: 3890 Ft

40 kg fölött egyedi egyeztetés szükséges!

Ha törékeny terméket tartalmaz a rendelés, amely speciális szállítást igényel, egyszeri felár kerül felszámításra, melynek értéke 690 Ft.

Szállítási díjaink az áfát tartalmazzák. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

 

Fizetési lehetőségek

Készpénz, Bankkártya

A megrendelt termékek ellenértékét, valamint a szállítási költséget tartalmazó számla végösszegét a választott CsomagPonton, CsomagAutomatánál vagy a Futárszolgálat munkatársának kell készpénzben vagy bankkártyával megfizetnie.

Áruházunkban az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg.
A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

GLS CsomagPontra való szállítás esetén egyes a CsomagPont biztosíthat bankkártyás fizetési lehetőséget. Erről a kiválasztott CsomagPonton kaphat tájékoztatást.

A FOXPOST automatákban kizárólag a bankkártyás fizetési lehetőség elérhető.

Akvárium szállítás feltételei

Nagyobb méretű akváriumok, vagy komplett szettek rendelése esetén, minden esetben telefonon szükséges egyeztetni a szállítás lehetőségéről, illetve annak pontos díjáról.
Fontos! Akváriumokat csak Budapest területén belül és 15 km-es vonzáskörzetében szállítunk ki.
Az akváriumok méretétől függően a szállítási díjak az alábbiak szerint változnak (a hosszúsági méretek az akvárium leghosszabb oldalának méretét jelölik):

0-50cm:3.000Ft
51-80cm:4.000Ft
81-100cm:5.000Ft
101-120cm:6.000Ft

Nagyobb termékek, illetve többrészes kombinációk szállítása egyedi egyeztetést igényel.
Kérjük vegyék fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, igyekszünk mindenki számára megfelelő megoldást megtalálni.

Csomagolás

Webáruházunk nagy hangsúlyt fektet a környezetvédelemre, így a csomagolás összeállítása során korábban már felhasznált karton dobozokat és kitöltő anyagokat vesszük igénybe. Természetesen mindezt úgy tesszük, hogy a megrendelt termékek a szállítás során a legoptimálisabb módon legyenek becsomagolva, elkerülve az esetleges sérüléseket. Csomagolási díjat nem számítunk fel.