A kapcsolat menüpontban megadott címen van üzletük?
Webáruházként üzemelünk, így székhelyünkön üzlet, bemutatóterem nem található. Kérjük, hogy a termékekkel kapcsolatos kérdéseivel keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat telefonon, sms-ben, vagy e-mailben. Munkatársunk készséggel áll a rendelkezésére.
Mennyi a minimális rendelési érték?
A minimális vásárlási érték (megrendelt termék értéke): 2 000 Ft.
Hány nap alatt kapom meg a megrendelt terméket?
A webáruház oldalán található termékek döntő többsége készletről kapható. Normál esetben egy rendelés teljesítése a személyre szóló visszaigazolást követő 2-5 munkanapon belül megtörténik. Amennyiben az Ügyfél banki utalással előre fizeti ki rendelése ellenértékét, úgy a teljesítési időtartam a befizetés megtörténtétől számít.
Raktáron épp nem lévő, vagy kizárólag rendelésre beszállított termékek esetén a várható teljesítési időtartamról munkatársunk nyújt részletes információt. A rendelés beérkezése után felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a termék(ek) várható beérkezésről.
Mit tegyek, ha a kiszállítás napján, nem tartózkodom a rendelésben megadott címen?
A csomag kiszállításának napján a futárszolgálat e-mailben értesíti Önt a várható érkezésről. Az értesítőben minden esetben feltüntetik a futár telefonszámát, kérjük, hogy vegye fel vele a kapcsolatot és egyeztessék az átvétel helyét és idejét.
Személyes átvételre van lehetőség?
A megrendelt termékeket szerződött szállító partnereink segítségével juttatjuk el a vásárlókhoz. Személyes átvételre nincs lehetőség.
Miért jelenik meg egyes termékek képe alatt sávosan az ár?
Webshopunkban számos terméknél kiválasztható a kívánt méret, teljesítmény, kiszerelés vagy a szín, melyekre különböző ár lehet érvényes. A végső ár a kívánt típus legördülő menüből történő kiválasztása után jelenik meg.